Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Tulachová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:21:20Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:16Z
dc.date.issued 2007-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4139
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi. cs
dc.format 63 s., 24 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 6916409 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009
dc.subject DIY cs
dc.subject hobby market cs
dc.subject kutil cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject tištěné prostředky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject typologie zákazníka cs
dc.subject DIY en
dc.subject hobby market en
dc.subject gadgeteer en
dc.subject marketing communication en
dc.subject print tools en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direkt marketing en
dc.subject customer's typology en
dc.title Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach) cs
dc.title.alternative Print promotion tools of retail chains (Bauhaus, Hornbach) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with print promotion tools of two selected retail chains on the DIY market. The target shall uncover, which kind of tools are being used, how they are distinguished from each other and how they have changed in the past four years. In the theoretical part, the basic concepts are defined, along with the recourses related to the interpersonal communication and marketing communication in the context with the retail chains. Analytical part is composed of information that covers the evolution of the DIY market together with basic marketing data about a selected portfolio of companies. The analysis of print tools considers the extent and purpose of the research of all of the print tools in the selected retail chains and the evolution of distributed print promotion tools in the past four years. The closing part is composed of suggestions and recommendations, which could ease the way to the target customer. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4878
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tulachová_2007_bp.pdfZablokované 6.596Mb PDF Zobrazit/otevřít
tulachová_2007_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tulachová_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet