Image značky Jägermeister

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Jägermeister

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ondrej, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41400
dc.description.abstract Bakalářská práce ,,Image značky Jagermeister" má za cíl zjistit, jak vnímají image této značky spotřebitelé zejména v cílové skupině 18 - 30 let. V teoretické části autor popisuje značku, její prvky, a hodnotu. Dále se zabývá definicí pojmu image a jejím rozdělením a uvádí základy z marketingového výzkumu. V praktické části autor popisuje historii značky, její signifikantní prvky, online kanály a netradiční offline aktivity. Hlavním výstupem této práce je marketingový výzkum a následná analýza dat z dotazníkového šetření.
dc.format 70 s. (101 546 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject Jägermeister cs
dc.subject Image cs
dc.subject Image značky cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Brand en
dc.subject Jägermeister en
dc.subject Image en
dc.subject Brand image en
dc.subject Marketing en
dc.title Image značky Jägermeister
dc.title.alternative Image of Brand Jägermeister
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "The brand image of Jagermeister" aims to find out how the image of this brand is perceived by consumers especially in the target group of 18-30 years. In the theoretical part, the author describes the brand, its elements and its equity. It also deals with the definition of the concept of image and its distribution and presents the basics of marketing research. In the practical part, the author describes the history of the brand, its significant features, online channels and a description of non-traditional offline activities. The main output of this work is marketing research and subsequent analysis of data from the questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47554
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrej_2017_dp.pdf 2.506Mb PDF View/Open None
ondrej_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
ondrej_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account