Vliv věrnostních programů na budování image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv věrnostních programů na budování image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv věrnostních programů na budování image značky
Autor: Timkovičová, Nikola
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu věrnostního programu na budování image značky, konkrétně u lékárenské značky Dr. Max. Dále zjišťuje, jak jsou zákazníci s věrnostním programem spokojeni a jaké jsou důvody přihlášení či nepřihlášení se do věr-nostního programu Karta výhod Dr. Max. Práce se také zabývá zákaznickou věrností a okrajově i malým průzkumem konkurence této lékárenské firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky o věrnostních programech, zákazníkovi a řízení vztahů se zákazníky, image, značce a současně i budování značky. Ve výzkumné části je vyhodnocen vliv věr-nostního programu na budování image značky Dr. Max. V závěru je pak shrnuto několik doporučení, která pomohou zvýšit počet členů věrnostního programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41414
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47570


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
timkovičová_2017_dp.pdf 4.216Mb PDF Zobrazit/otevřít None
timkovičová_2017_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
timkovičová_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet