Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Autor: Antonín, Dalibor
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje analýzu marketingové komunikace Zoo Brno se zaměřením na využívání nástrojů marketingového mixu. Práce si bere za cíl zanalyzovat procesy marketin-gové komunikace a jak je tato komunikace vnímána veřejností a návštěvníky Zoo Brno. Předložená bakalářská práce analyzuje dva základní komunikační kanály, kterými se Zoo Brno prezentuje, a to online a tištěnou reklamu. U online se jedná o komunikaci prostřed-nictvím FB a webu Zoo Brno, u tištěné reklamy o plakáty s pozvánkami na akce v Zoo Br-no. Cílem práce je zhodnotit efektivitu jednotlivých kampaní a navrhnout takové řešení prezen-tace, aby byla co nejefektivnější a přilákala do Zoo Brno co nejvíce návštěvníků. Závěr práce nabízí nové formy prezentace akcí v Zoo Brno, návrhy na zlepšení komunikace Zoo Brno směrem k návštěvníkům a návrhy na zlepšení atraktivnosti akcí pořádaných v Zoo Brno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41422
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47578


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
antonín_2017_dp.pdf 5.854Mb PDF Zobrazit/otevřít None
antonín_2017_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
antonín_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet