Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů
Autor: Cilka, Štěpán
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují srovnávače cen před klasickými vyhledávači, jestli propagace zboží na srov-návačích cen ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí a jaké jsou preferované doplňkové služby a parametry vedoucí k nákupu zboží v internetovém obchodě? Pro jednoznačné určení, jaký typ webových portálů zákazníci upřednostňují, nebylo dodá-no dostatečné množství informací, nicméně co se týče doplňkových služeb, výzkum potvr-dil jejich vliv na rozhodování o nákupu. Analýza dále přinesla zjištění o sezónních změnách v chování zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41425
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47581


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cilka_2017_dp.pdf 2.173Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cilka_2017_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cilka_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet