Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Cilka, Štěpán
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:13Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41425
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují srovnávače cen před klasickými vyhledávači, jestli propagace zboží na srov-návačích cen ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí a jaké jsou preferované doplňkové služby a parametry vedoucí k nákupu zboží v internetovém obchodě? Pro jednoznačné určení, jaký typ webových portálů zákazníci upřednostňují, nebylo dodá-no dostatečné množství informací, nicméně co se týče doplňkových služeb, výzkum potvr-dil jejich vliv na rozhodování o nákupu. Analýza dále přinesla zjištění o sezónních změnách v chování zákazníků.
dc.format 69 s. (79 670 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject AdWords cs
dc.subject certifikát cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject e-komerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject efektivita internetové ko-munikace cs
dc.subject Google cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Google Nákupy cs
dc.subject Heureka.cz cs
dc.subject internetová komunika-ce cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject on-line marke-ting cs
dc.subject PPC cs
dc.subject prodej cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Seznam.cz cs
dc.subject srovnávače cen cs
dc.subject Zbozi.cz cs
dc.subject Advertising en
dc.subject AdWords en
dc.subject certificate en
dc.subject digital communication en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.subject effectivity of Internet communication en
dc.subject Google en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Google shopping en
dc.subject Heureka.cz en
dc.subject in-ternet communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject Internet shop en
dc.subject marketing communication en
dc.subject on-line marketing en
dc.subject PPC en
dc.subject sales en
dc.subject Seznam.cz en
dc.subject Shopping engines en
dc.subject Zbozi.cz en
dc.title Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů
dc.title.alternative Using Price Comparison Engines for Online Shopping
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the efficiency of shopping engine communication methods and their perception as an alternative to searching of goods. After some initial theoretical notes on on-line shopping problematics and marketing, we will focus on the actual research based on a survey completed by 343 respondents, supple-mented by other available data. Analysis of the responses should lead to answering 3 re-search questions whether users prefer shopping engines to classical search engines, whether their shopping decisions are influenced by promotion of the goods in shopping engines and what are the preferred additional services and parameters that lead to complet-ing a purchase in an e-shop? There was not enough information to determine exactly which type of web portals custom-ers prefer. However, when it comes to additional service, the research supported its influ-ence on decision making. The analysis further revealed seasonal changes in customer's be-haviour.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47581
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
cilka_2017_dp.pdf 2.173Mb PDF View/Open None
cilka_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
cilka_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account