Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Autor: Hodný, Marek
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a komunikačními strategiemi značek BMW a Mercedes-Benz. Cílem práce je analyzovat marketingové komunikace obou nadnárodních automobilek na českém trhu a rozhodnout, zdali zvolená komunikace těchto značek odpovídá je-jich postavení na českém trhu. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vy-světlení pojmu marketingové komunikace. Praktická část je potom postavena na představení obou značek, českého trhu s automobily, a dále pak samotné analýze sekundárních dat o reklamním trhu a komunikačních strategií. Součástí práce je také doporučení pro výše jmenované značky, jak na českém trhu nejlépe komunikovat
URI: http://hdl.handle.net/10563/41429
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hodný_2017_dp.pdf 3.853Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hodný_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hodný_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet