Firemní identita zvolené značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Firemní identita zvolené značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Firemní identita zvolené značky
Autor: Kalábová, Radka
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41434
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47593


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kalábová_2017_dp.pdf 4.501Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kalábová_2017_op.docx 122.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kalábová_2017_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet