Image značky Poděbradka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image značky Poděbradka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image značky Poděbradka
Autor: Machátová, Iva
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je analýza image značky minerální vody Poděbradka. Zabývá se jejím podrobným rozborem v souvislosti s vnímáním této značky tuzemskými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na rešerše odborných zdrojů vázaných na pojem značka, image, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části je pak představena samotná značka Poděbradka, její historie, konkurence, z části i firemní identita. Následně, pomocí marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativní výzkumné sondy, analyzuje vnímání této značky konzumenty minerálních vod. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení získaných dat výzkumu a doporučení pro další vývoj této české značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41442
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machátová_2017_dp.pdf 3.467Mb PDF Zobrazit/otevřít None
machátová_2017_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machátová_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet