Blog jako nástroj marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Blog jako nástroj marketingové komunikace
Autor: Mrázková, Barbora
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o fenoménu blogů a jeho začlenění v oblasti marketingových komunikací. Mapuje teoreticko-historické aspekty blogů a vymezuje základní pojmy jako je bloger, fashion bloger, etika blogů nebo propagace blogů. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy blogů a individuálními rozhovory s vybranými fashion blogerkami s cílem najít společné znaky těchto blogů nebo určit způsoby, jakými se módní blogeři mohou prezentovat a propagovat. Důležitou součástí praktické části práce je i pohled ze strany čtenářů, který je zjišťován za pomoci kvalitativní výzkumné metody focus group. V závěru práce jsou shrnuty veškeré zjištěné poznatky, kterým předchází i stručné doporučení módním blogů do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41444
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mrázková_2017_dp.pdf 2.683Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mrázková_2017_op.docx 124.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mrázková_2017_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet