Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Autor: Nečas, Ondřej
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na ambientní média v sociální reklamě, konkrétně pak na dopravně bezpečnostní kampaně, umístěné přímo u silnic. V teoretické části je nejprve vydefinován pojem sociální marketing z hlediska historického, obsahového, hlediska cílů a také rozdílů s komerčním marketingem. Dále práce popisuje sociální reklamu, kde se kromě historických kořenů zabývá především reklamními apely, a také reklamu ambientní. Zde je specifikován samotný pojem a následně pak principy a postavení tohoto druhu reklamy mezi ostatními formáty. Teoretický základ je posléze využit v praktické části při analýze výzkumu, proběhlého metodou focus group na předložených vzorcích dopravně-bezpečnostních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41445
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47608


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nečas_2017_dp.pdf 3.550Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nečas_2017_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nečas_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet