Věrnostní program značky ZetSet

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program značky ZetSet

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program značky ZetSet
Autor: Manová, Pavlína
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41478
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47651


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
manová_2017_dp.zip 2.985Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
manová_2017_op.pdf 289.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
manová_2017_vp.pdf 371.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet