Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Autor: Pastorčáková, Petra
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy jsou navrženy možná rozšíření sales promotion značky ZetSet. V závěru je stanoven časový harmonogram a rozpočet těchto návrhů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41480
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pastorčáková_2017_dp.pdf 3.097Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pastorčáková_2017_op.pdf 281.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pastorčáková_2017_vp.pdf 347.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet