Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu firmy ABC
Autor: Peluňková, Monika
Vedoucí: Pernický, Jiří
Abstrakt: Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část věnuje analýze nynějšího stavu firmy a návrhu na zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy. Ke zjištění současné efektivity komunikace se zákazníky byl sestaven dotazník. Dalším bodem je také sestavení SWOT analýzy. Cílem práce tedy bylo celkové zhodnocení marketingové komunikace firmy ABC a navržení nápadů k případnému vylepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41481
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
peluňková_2017_dp.pdf 1.316Mb PDF Zobrazit/otevřít None
peluňková_2017_op.pdf 285.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
peluňková_2017_vp.pdf 354.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet