Analýza marketingového mixu Mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu Mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu Mateřské školy
Autor: Rudolfová, Simona
Vedoucí: Vařáková, Hana
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je analýza marketingového mixu organizace, kterou bude konkrétně myšlena mateřská škola. Teoretická část bude nejprve popisovat základní pojmy jako je marketing, neziskový marketing a marketing školy. Po té bude popsáno marketingové prostředí školy a SWOT analýza. Dále bude věnována pozornost marketingovému mixu, a co vše tvoří marketingový mix. V neposlední řadě bude teoretická část zaměřena na marketingový výzkum, jak postupovat a jak sbírat informace. V praktické části bude jako první popis neboli představení mateřské školy. Nadále bude zpracované téma na prostředí školy a zároveň SWOT analýza. V práci bude udělán popis na zvolený postup marketingového výzkumu a bude zde i objasnění výsledků. Bude zpracována analýza marketingového mixu a to očima rodičů, zaměstnanců a ředitelky školy. Bude použita metoda dotazníkového šetření. Vše bude shrnuto do grafů a tabulek. Nakonec budou vypracovány návrhy a doporučení pro mateřskou školu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41484
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rudolfová_2017_dp.zip 1.729Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rudolfová_2017_op.pdf 300.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
rudolfová_2017_vp.pdf 385.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet