Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové technologie a jejich použití v reklamním průmyslu
Autor: Krištúfková, Viera
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Táto práca rozoberá vplyv technológie na vývoj marketingových komunikácií, predovšetkým reklamy. Historická retrospektíva rozoberá pôsobenie technického pokroku na vývin reklamy až do štádia jej "spriemyselnenia". Reklamný priemysel je následne rozobraný z významového a pojmového hľadiska v samostatnej kapitole. Na to nadväzuje analýza súčasnej situácie v Amerike a v Európe, z ktorej vychádzajú zmeny v Českej i Slovenskej republike. Na základe teoretickej časti som odvodila znaky, ktoré určili výber nastupujúcich nových technológií. Táto práca analyzuje, ako fungujú a predkladá ich možné riziká, či výhody pre marketingové potreby blízkej budúcnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4148
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4813


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krištúfková_2007_bp.pdf 1.230Mb PDF Zobrazit/otevřít
krištúfková_2007_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krištúfková_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet