E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení
Autor: Oshchepkova, Anastasiya
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Účelem tohoto projektu je studovat online chování spotřebitelů a vytvořit dobře vyvinutý web pro elektronické obchodování s elektronickými zařízeními, který spotřebiteli Nikaraguy usnadní vyhledávání a nákup všech druhů elektronických zařízení bez nutnosti dělat Ze zahraničního maloobchodního prodejce. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. Elektronický obchod a online chování spotřebitelů jsou popsány v popisu recenzované literatury o faktorech, které zákazníkům brání nakupovat online. Druhá část se zaměřuje na popis provedených výzkumů a analýzu shromážděných dat. Závěrečná část obsahuje projekt, kdy autor vytváří a realizuje a on-line ukládá prodej elektronických zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41516
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communications
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47733


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
oshchepkova_2017_dp.pdf 4.132Mb PDF Zobrazit/otevřít None
oshchepkova_2017_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
oshchepkova_2017_vp.docx 127.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet