Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
Autor: Holbová, Romana
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále jsou zde teoretické poznatky převedeny do praxe a to provedením analýzy současného stavu marketingového mixu služeb společnosti, SWOT analýzy, PEST analýzy a následně navrhnuty efektivní řešení a doporučení na zlepšení chodu společnosti z pohledu marketingu. Součástí praktické části bakalářské práce je také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků jeho analýza a doporučení na zdokonalení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41532
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 47640


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holbová_2017_dp.pdf 2.187Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holbová_2017_op.pdf 210.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
holbová_2017_vp.pdf 253.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet