Marketingová strategie fitness centra Contours

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie fitness centra Contours

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie fitness centra Contours
Autor: Schmiedová, Kamila
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41630
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49153


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schmiedová_2018_dp.pdf 6.403Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schmiedová_2018_op.docx 29.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schmiedová_2018_vp.docx 27.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet