A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pálka, Přemysl
dc.contributor.author Sedláčková, Daniela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:36Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:36Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41662
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti firmy Cykloservis Zlín. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na popis pojmů, jako je konkurence, konkurenční strategie a konkurencí výhoda. Dále popisuje metody zvané marketingový mix, PESTLE analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a benchmarking. Tyto analýzy jsou následovně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Praktická část představuje firmu samotnou a vychází z poznatků teoretické části. Na základě výsledků z provedených analýz jsou závěrem v praktické části zmíněné možné doporučení, které by mohly vést k vyšší konkurenceschopnosti firmy Cykloservis Zlín.
dc.format 82 473 znaků
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Competitive strategies en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject PESTLE Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Model en
dc.subject Benchmarking en
dc.title A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
dc.title.alternative A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of the competitiveness of company Cykloservis Zlín. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on a description and explanation of terms such as competition, competitive strategies, and competitive advantage. Further it describes methods called marketing mix, PESTLE analysis, SWOT analysis, Porter's Five Forces Model and benchmarking which are subsequently applied on Cykloservis Zlín in the practical part in this bachelor thesis. The practical part introduces the company itself and is based on the findings from the theoretical part. The findings of the analysis will be used as a basis for possible recommendations which could lead into some increase of competitiveness of the company Cykloservis Zlín.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49202
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-04
local.subject marketing cs
local.subject jízdní kola cs
local.subject marketing en
local.subject bicycles en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedláčková_2018_dp.pdf 2.119Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2018_op.doc 87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2018_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet