An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Autor: Šomodi, Markéta
Vedoucí: Mikeska, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních prvků tvorby marketingové strategie. Praktická část je věnována hlavnímu cíli této práce, tedy analýze marketingové strategie firmy, následnému vyhodnocení a vytvoření doporučení pro zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41764
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49336


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šomodi_2018_dp.pdf 3.415Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šomodi_2018_op.doc 47.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šomodi_2018_vp.doc 50.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet