English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)

DSpace Repository

Language: English čeština 

English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kráľová, Zdena
dc.contributor.author Szara, Nikola
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:45Z
dc.date.issued 2017-11-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41784
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je poskytnout základní informace o úzkosti z cizího jazyka s důrazem na nerodilé mluvčí učitele anglického jazyka v České republice. Dále pak objevit příčiny/zdroje a důsledky úzkosti z mluvení v angličtině. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá základním konceptem úzkosti, charakteristikou úzkosti z cizího jazyka, vhledem do vzdělávacího systému v České republice a základní diferenciací mezi rodilým a nerodilým mluvčím učitelem. Praktická část je založena na analýze dotazníku a posuzovací škále. Konečné výsledky jsou shrnuty v závěru.
dc.format 67 s. (78 242)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject úzkost cs
dc.subject úzkost z mluvení v cizím jazyce cs
dc.subject nerodilý mluvčí učitel cs
dc.subject příčiny úzkosti z mluvení v cizím jazyce cs
dc.subject důsledky úzkosti z mluvení v cizím jazyce cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject posuzovací škála cs
dc.subject anxiety en
dc.subject foreign language speaking anxiety en
dc.subject non-native teacher en
dc.subject causes of foreign language anxiety en
dc.subject consequences of foreign language anxiety en
dc.subject the questionnaire en
dc.subject the evaluation scale en
dc.title English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)
dc.title.alternative English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Orsavová, Jana
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to provide basic information about the foreign language anxiety with the focus on non-native English teachers in the Czech Republic. Furthermore, to discover causes/sources and consequences of the English speaking anxiety. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with the basic concept of anxiety, characteristics of foreign language anxiety, insight into the educational system in the Czech Republic, and basic differentiation between native and non-native teachers. The practical part is based on an analysis of a questionnaire and an evaluation scale. Final results are summarised in conclusion.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 49362
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-30
local.subject strach cs
local.subject verbální komunikace cs
local.subject angličtina cs
local.subject učitelé cs
local.subject Češi cs
local.subject fear en
local.subject verbal communication en
local.subject English language en
local.subject teachers en
local.subject Czechs en


Files in this item

Files Size Format View Description
szara_2018_dp.zip 38.65Kb Unknown View/Open None
szara_2018_op.doc 48.5Kb Unknown View/Open None
szara_2018_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account