The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Autor: Polák, Mário
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Táto bakalárska práca analyzuje marketingovú komunikáciu spoločnosti POLÁK WINERY, s.r.o. Je rozdelená na teoretickú časť, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia a opísané rôzne marketingové analýzy. Druhá časť je praktická a teoretické znalosti sa v nej uplatňujú na analýzu marketingového mixu a komunikačných nástrojov a stratégií, ktoré vybraná spoločnosť používa. Cieľom je identifikovať slabé stránky marketingovej komunikácie a navrhnúť odporučenia na zlepšenie. Na podporenie tohto cieľa sú použité rozličné marketingové analýzy a verejný dotazník.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41792
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
polák_2018_dp.pdf 2.239Mb PDF Zobrazit/otevřít None
polák_2018_op.pdf 145.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
polák_2018_vp.doc 50.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet