A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Autor: Krystýnová, Darina
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu nové české společnosti Vasky trade s.r.o., která vyrábí kvalitní kožené boty. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro vylepšení jejich pozice na trhu a zvýšit povědomí veřejnosti o této značce. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část se zabývá literární rešerší na téma analýzy marketingového mixu, analýz mikroprostředí i makroprostředí podniku a vysvětlení jednotlivých marketingových výrazů souvisejících s tímto tématem. Praktická část se soustředí předevsím na zpracování a vyhodnocení analýzy marketingového mixu společnosti Vasky trade s.r.o. Rovněž jsou aplikovány analýzy STP, PESTE, SWOT nebo konkurence. Do praktické části jsou začleněny doporučení na vylepšení současných drobných chyb, stejně tak návrhy pro rozšíření nástrojů komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41793
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krystýnová_2018_dp.pdf 2.213Mb PDF Zobrazit/otevřít
krystýnová_2018_op.pdf 143.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
krystýnová_2018_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet