1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Tůmová, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Sekerková, Lucia
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:49Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:49Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41859
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii, ale na novej vizualnej identite vyplyvajucej z hlbsej sondy do remnej kultury spolocnosti. Konkretne kampane popisane v tejto diplomovej praci poukazuju na pozitiva, ktore prinasa spojenie reklamneho a umeleckeho sveta bez ambicie odpovedat na otazku, ci moze byt reklama umenim. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
výstava
|
cs |
dc.subject |
KesselsKramer
|
cs |
dc.subject |
Wienerberger
|
cs |
dc.subject |
Boys Play Nice
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Alternative Commercial Campaign 2. Practical part: a) Bucharest's Fortune Tellers b) Bucharest's Fortune Tellers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Armutidisová, Irena |
|
dc.contributor.referee |
Tláskalová, Nikola |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
e aim of this thesis is to describe marketing strategies that incorporate use of art. is thesis focuses on a speci c relationship between art and advertising and describes some of the most important aspects and points of the fusion of these two elds. e text highlists portfolios of those artists who focus more on a corporte visual identity and it is based on a research on a research of speci c cases of company culture. On particular cases described in this thesis, there are shown concrete aspects of these fusions of ne art and advertising without the ambition of judging what should be considered art or not. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
49463
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam