Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací
Autor: Salajková, Miroslava
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy na již vyzkoušené metody jak ochránit zdravý životní prostor pro další generace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4198
Datum: 2007-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4873


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
salajková_2007_bp.pdfZablokované 1.655Mb PDF
salajková_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
salajková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet