Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Autor: Pilík, Michal
URI: http://hdl.handle.net/10563/4207
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Nové marketingové trendy jsou budoucností marketingové teorie a podnikové praxe. Tato disertační práce se zamýšlí nad jejich postavením v podnikové praxi. Literární rešerše se zabývá novými marketingovými trendy z teoretického hlediska. Vzhledem k jejich množství a širokému spektru převážně cizojazyčné literatury byla provedena selekce těchto trendů na čtyři v literatuře nejfrekventovanější pojmy, kterými jsou marketing elektronický, hodnotový, vztahový a direct marketing. Hlavním cílem disertační je na základě teoretického a terénního výzkumu poznat a zhodnotit současný stav marketingu a vliv nového marketingu (nových marketingových směrů) na konkurenceschopnost podniků a prokázat sílící vliv nových marketingových trendů při řízení společností. V práci jsou také srovnávány přístupy k marketingovému řízení mezi malými, středními a velkými podniky v České republice. Vedlejšími cíli práce je určení směrů vývoje nového marketingu v budoucnu a doložení tvrzení, že tradiční marketing má stále své uplatnění v konkurenčním zápase. V závěru práce jsou výsledky šetření konfrontovány se stanovenými hypotézami.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pilík_2007_dp.pdf 2.389Mb PDF Zobrazit/otevřít
pilík_2007_vp.pdf 596.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
pilík_2007_op.pdf 955.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet