Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
Autor: Fialová, Denisa
Vedoucí: Hýblová, Monika
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro zlepšení v marketingové komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42127
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49869


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fialová_2018_dp.pdf 4.056Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fialová_2018_op.docx 22.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fialová_2018_vp.docx 23.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet