Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra
Autor: Šilerová, Barbora
Vedoucí: Vaněk, Miloslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42167
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 49931


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šilerová_2018_dp.pdf 4.866Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šilerová_2018_op.docx 22.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šilerová_2018_vp.docx 28.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet