Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
Autor: Unzeitigová, Tereza
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá privátními značkami na trhu potravin v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje značce obecně, následně privátním značkám a na závěr i postojům spotřebitelů. Praktická část zahrnuje analýzu privátních značek na trhu potravin v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k nim. Pro účely analýzy postojů spotřebitelů byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, pomocí kterého byly stanoveny hypotézy, jež byly v závěru práce vyhodnoceny. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro prodejce privátních značek na trhu potravin ke zlepšení postojů spotřebitelů k těmto značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42174
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49940


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
unzeitigová_2018_dp.pdf 3.286Mb PDF Zobrazit/otevřít None
unzeitigová_2018_op.docx 22.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
unzeitigová_2018_vp.docx 22.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet