Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o.
Autor: Juřicová, Helena
Vedoucí: Popesko, Boris
Abstrakt: Má diplomová práce je zpracována na téma: "Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o." Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické se zaměřuji na členění nákladů, vysvětlením základních kalkulačních pojmů a druhů kalkulací a různých metod stanovení ceny. Druhá část - praktická je věnována popisu stávající kalkulace ceny a návrhu změny v provádění kalkulací u nových výrobků. Cílem mé diplomové práce je návrh doporučení a zlepšení postupu stanovení ceny u nových výrobků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4225
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 5679


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juřicová_2007_dp.pdfZablokované 919.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
juřicová_2007_vp.pdf 549.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
juřicová_2007_op.pdf 415.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet