Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výzkum povědomí o sociálním projektu Zlatý oříšek z hlediska sponzoringu a sociální odpovědnosti firem.
Autor: Kotmel, Jiří
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Teoretická část Diplomové práce je věnována teorii marketingu, marketingových komunikací, společenské odpovědnosti firem, marketingového výzkumu a sociální projekt Zlatý oříšek je zde dán do souvislostí s uvedenými teoretickými východisky. V praktické části je Zlatý oříšek v rámci přípravné fáze výzkumu analyzován z hlediska jeho marketingových komunikací, cílových skupin a jsou zvoleny metody a postupy připravovaného marketin-gového šetření. Projektovou částí této práce je realizovaná výzkumná sonda, která zkoumá rozsah povědomí o projektu Zlatý oříšek a vnímání sponzoringu u specifikovaných cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4229
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4948


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kotmel_2007_dp.pdfZablokované 19.83Mb PDF
kotmel_2007_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kotmel_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet