Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku
Autor: Šula, Tomáš
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4238
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4836


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šula_2007_bp.pdf 5.428Mb PDF Zobrazit/otevřít
šula_2007_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šula_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet