Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Šula, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:00:42Z
dc.date.available 2010-07-15T17:00:42Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4238
dc.description.abstract Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování. cs
dc.format 74 cs
dc.format.extent 5691808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject interaktivní prezentace cs
dc.subject viral marketing cs
dc.subject komunikační sdělení v elektronické podobě cs
dc.subject Marketing comunications en
dc.subject e-marketing en
dc.subject digital technologies en
dc.subject advertising on internet en
dc.subject web pages en
dc.subject interactive presentations en
dc.subject viral marketing en
dc.subject elektronic comunication message en
dc.title Propagace na internetu - vztah textu, obrazu a zvuku cs
dc.title.alternative Advertising on internet - relationship between text, image and sound en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated The work is based on the relationship between internet and marketing communications and describes its current situation, previous development, present and to a certain extent provides an overview of the future. The theoretic part presents information about usage of communicators on the internet and realization tools to the communication process. It describes relationship of recipients to a given media source, communicative item and visual or audio rendering. Definitions of tools for marketing communication on internet are presented from the theoretical point of view given their advantages and disadvantages. In analytical part of the paper it's providing an analysis of examples of communication element on the internet, which are assessed by the specifics presented in the theoretical part. The end of the paper provides a solution how to effectively communicate the message on the internet including both the content and the message formulation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4836
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šula_2007_bp.pdf 5.428Mb PDF View/Open
šula_2007_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
šula_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account