Marketingová strategie společnosti ErtEpl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie společnosti ErtEpl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Autor: Brandysová, Patrícia
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnutie vhodnej marketingovej stratégie pre spoločnosť ErtEpl s.r.o. Navrhnutá marketingová stratégia by mala mať všetky atribúty pre úspešné zavedenie produktu/služby na slovenský trh. Pre vytvorenie návrhu je potrebné získať prehľad o teórii marketingového plánu, marketingovej stratégie a samozrejme poznať základné postupy pri tvorbe a vyhodnocovaní marketingového výskumu. Praktická časť pozostáva z analýzy spoločnosti a prostredia, v ktorom sa nachádza. Na základe doterajších poznatkov a analýz je výsledkom diplomovej práce navrhnutie efektívnej marketingovej stratégie, ktorá bude reálne použiteľná v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42414
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50276


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brandysová_2018_dp.zip 46.26Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brandysová_2018_op.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brandysová_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet