Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Diviš, Luboš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:12Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42419
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných dokumentů. Na základě analý-zami získaných dat, je formulován závěr práce. Tato diplomová práce doporučuje současné reklamní praxi, podle vzoru antické reklamy, užívat minimalističtější reklamní sdělení ori-entované přímo na výrobek či službu. V práci bylo dále zjištěno, že je možné rozšířit stáva-jící teorii 4V o jeden další element, reklamu pomocí word of mouth, a formulovat tak teorii 5V
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Plakáty cs
dc.subject Novinová reklama cs
dc.subject Billboardy cs
dc.subject Word of mouth reklama cs
dc.subject Teorie 4V cs
dc.subject Vyvolávači cs
dc.subject Výrobní značky cs
dc.subject Vystavování cs
dc.subject Vývěsní štíty cs
dc.subject Poster en
dc.subject Newspaper advertisement en
dc.subject Billboards en
dc.subject Word of mouth advertisement en
dc.subject 4V theory en
dc.subject Barkers en
dc.subject Brands en
dc.subject Display en
dc.subject Shop signs en
dc.title Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
dc.title.alternative Original Aspects of Advertising Used in Ancient Greece and Rome
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is concerned with the origin of forms of advertising in the ancient Gre-ece and Rome. The aim of this thesis is to find out if there is a possibility of broadening the existing 4V theory. Another aim of this thesis is to propose a change to the current adverti-sing practice, that originates in the concerned time period. There are historical analysis, comparatice analysis and secondary anylysis of the source texts used in the practical and project part of this thesis. Conclusion of the thehis is formed based on the data created by the use of the analyses. Thesis proposes to use more minimalistic advertisement aimed primarily on the product or service offered. This proposal to the current advertising practice is based on the advertising practice of ancient Greece and Rome. It was also found out that the broadening of 4V theory is possible by inclusion of word of mouth advertising. This way a new 5V theory can be created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50282
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
diviš_2018_dp.pdf 2.464Mb PDF View/Open None
diviš_2018_op.doc 163.5Kb Unknown View/Open None
diviš_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account