Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Autor: Dvořáková, Gabriela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tématem diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Cílem práce je zjistit, proč je Instagram v dnešní době důležitá sociální síť pro marketingové účely v oblasti cestování a proč je důležité do marketingové komunikace zapojit influencery, kteří mohou ovlivnit nákupní proces díky komunikaci na Instagramu. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech s influencery, kteří se zaměřují na oblast cestovního ruchu. Další hloubkový rozhovor je uskutečněn přímo s agenturou, která zajišťuje spolupráci mezi influencery a značkami. Výzkum se zaměřuje na vnímání influecer marketingu z pohledu influencerů, na sociální síť Instagram jako nový komunikační kanál pro marketingovou komunikaci a dále se výzkum zaměřuje na to, jakým způsobem se navazují spolupráce mezi influencery a značkou. Na základě výsledků je navržen proces spolupráce mezi značkou a influencery v marketingové kampani na Instagramu a následně navrženo strategické komunikační doporučení pro firmy v oblasti cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42420
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvořáková_2018_dp.zip 8.775Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dvořáková_2018_op.doc 148Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dvořáková_2018_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet