Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
Autor: Koláček, Ondřej
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je představit neobvyklý nástroj alternate reality game (ARG) a jeho využití k propagaci ve videoherním průmyslu. Teoretická část práce představuje základy internetového marketingu, digitálního trhu a digitálních produktů. Dále je v ní představen kontext videoherního průmyslu, metody propagace videoher, modely produktu a producentů videoher. Závěr je věnován fenoménu ARG a jeho potenciálu pro marketingovou komunikaci. Ve výzkumné části je představen výsledek kvantitativního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit insight a zpětnou vazbu účastníků konkrétní ARG s názvem Waking Titan, jež sloužila k propagaci videohry No Man's Sky. Za pomoci závěrů z tohoto výzkumu jsou zodpovězeny dvě výzkumné otázky, jež mapují hodnocení nástrojů ARG a konkrétní změny chování, k nimž vedla účast na ARG. V závěrečné části práce je představen konkrétní návrh komunikační strategie, jež má za cíl propagovat další aktualizaci videohry No Man's Sky za pomocí nové ARG, která je založena na poznatcích z výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42426
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50294


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koláček_2018_dp.pdf 4.311Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koláček_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koláček_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet