Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.
Autor: Kovalčíková, Veronika
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vybrané nástroje komunikačního mixu firmy Mands In-ternational s.r.o. Tato firma působí na trhu již více než 20 let a je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti prodeje a servisu, především industriálních a zemědělských pneumatik. Teoretická část je věnována vymezením pojmů v oblasti marketingové komunikace a následně aplikovaných metod výzkumů. Praktická část obsahuje především popis realizace tří fází výzkumu: kvantitativního telefonické dotazování a kvalitativního - individuální hloubkové rozhovory a uživatelské testování stávajících webových stránek firmy. Na základě interpretace nasbíraných dat je vytvořen návrh projektu pro zdokonalení současné komunikační strategie firmy Mands International s.r.o. Závěrem je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42429
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50299


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovalčíková_2018_dp.pdf 3.571Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2018_op.doc 148Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovalčíková_2018_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet