Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Plechatá, Helena
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42443
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data, identifikuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí společnosti, a také její hrozby a příležitosti. V závěru verifikuje výzkumné otázky. Náplní projektové části práce je vlastní návrh koncepce efektivní komunikace s vazbou na firemní kulturu při využití nástrojů interních PR a zhodnocení návrhu z hlediska ekonomické a technické náročnosti.
dc.format 76 s. (114 998 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject motivace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate culture en
dc.subject internal PR en
dc.subject feedback en
dc.subject motivation en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
dc.title.alternative The Influence of Particular Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of the Company's Employees
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company, defines the methodology of the research, analyses the acquired data, identifies the strengths and weakness of the internal environment of the chosen company, and its threats and opportunities. There is the research questions verification on the end of this part. The aim of the project part is design of the concept of effective communication with connection to corporate culture using internal PR tools and evaluation of the proposal in terms of economic and technical difficulty.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50320
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
plechatá_2018_dp.pdf 2.560Mb PDF View/Open None
plechatá_2018_op.pdf 219.9Kb PDF View/Open None
plechatá_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account