Event marketing vybrané výstavy minerálů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing vybrané výstavy minerálů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Héžová, Leona
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42465
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části je také vymezen teoretický rámec marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje charakteristiku pořádaných výstav minerálů a analýzu jejích dosavadních komunikačních aktivit. Další část se věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření a analýze sekundárních dat. Obsahem projektové části je návrh komunikačního plánu v návaznosti na stávající komunikační aktivity výstav vedoucí k jejich zefektivnění a celkovému rozvoji v dalším časovém horizontu.
dc.format 95 s. (128 953 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Google analytics cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject event en
dc.subject trade fairs en
dc.subject exhibitions en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication mix en
dc.subject Google analytics en
dc.subject Facebook en
dc.title Event marketing vybrané výstavy minerálů
dc.title.alternative Event Marketing of a Selected Mineral Exposition
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is the organization of mineral exhibitions, specification of the characteristics of this event and its position within the marketing communications. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of existing communication tools and to create a communication plan. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing services, event marketing and characterizes the communication mix, its tools and the field of trade fairs and exhibitions. In this part, theoretical background of marketing research is also defined. The analytical part contains the characteristics of organized exhibitions of minerals and analysis of its existing communication activities. The next part deals with evaluation of the questionnaire survey and analysis of secondary data. The content of the project part is a proposal of a communication plan in connection with the existing communication activities of exhibitions leading to their rationalizing and overall development in the next time horizon.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50348
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
héžová_2018_dp.pdf 3.830Mb PDF View/Open None
héžová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
héžová_2018_vp.doc 158Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account