Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Autor: Krejčí, Kateřina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část charakterizuje společnost Imunoglukan, marketingový a komunikační mix. Věnuje se také analýze konkurence, je provedena SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na jednotlivé cílové skupiny. Praktická část slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42474
Datum: 2018-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50368


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krejčí_2018_dp.pdf 5.401Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krejčí_2018_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krejčí_2018_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet