Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Autor: Malovaná, Hana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy a šetření, které povedou k samotnému návrhu komunikační strategie. Závěrečná, tj. projektová část se zabývá řešením komunikační strategie a zohledňuje výsledky v konkrétním návrhu komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42479
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
malovaná_2018_dp.pdf 19.67Mb PDF Zobrazit/otevřít None
malovaná_2018_op.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
malovaná_2018_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet