Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Autor: Řandová, Jana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vlivu kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů. Teoretická část práce se zabývá marketingovým výzkumem, spotřebním chováním, segmentací trhu a procesem stárnutí populace. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum nákupního chování a kultury prodeje potravin nejstarším seniorům. V projektové části práce je zpracován manuál kultury prodeje potravin nejstarším českým seniorům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42485
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
řandová_2018_dp.pdf 3.069Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řandová_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
řandová_2018_vp.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet