Ambientní média a jejich efektivita

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ambientní média a jejich efektivita

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ambientní média a jejich efektivita
Autor: Marek, Vojtěch
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ambientních médií a jejich efektivity. Cílem práce je analyzovat ambientní média z hlediska daných respondentů a porovnat jejich dů-vody pro daná stanoviska. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu, přičemž jsou analyzovány také vztahy mezi nimi. V praktické části jsou pak, podle předem zvolených kritérií, uvedeny příklady ambientu z praxe. Dále jsou zde aplikovány výzkumy formou skupinových diskuzí a dotazníkového šetření, s jejichž pomocí budou zodpovězeny a zhodnoceny výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42568
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50509


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
marek_2018_dp.pdf 3.131Mb PDF Zobrazit/otevřít None
marek_2018_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
marek_2018_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet