Budování značky PechaKucha Night Zlin
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky PechaKucha Night Zlin |
Autor: |
Mazalová, Markéta
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších zaměření, designéry, architekty nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci. V teoretické části je definován pojem značka a vše, co s ní souvisí, včetně jednotlivých prvků jejího budování a komunikace. Vzápětí dochází k rozklíčování pojmů, jako je projekt a event, projektový management a event management. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding. V závěru teoretické části je metodika výzkumu, o které lze říci, že tvoří pomyslný úvod pro část praktickou. Ta už se zabývá konceptem PechaKucha Night, jak na obecné rovině, tak konkrétně ve Zlíně a výzkumem zaměřeným na budování značky. Výzkum má povahu kvantitativní, v podobě elektronického písemného dotazníku, která je pro lepší názornost doplněna o grafy a kvalitativní, pomocí hloubkových rozhovorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42570
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50511
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet