Budování značky PechaKucha Night Zlin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky PechaKucha Night Zlin

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky PechaKucha Night Zlin
Author: Mazalová, Markéta
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších zaměření, designéry, architekty nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci. V teoretické části je definován pojem značka a vše, co s ní souvisí, včetně jednotlivých prvků jejího budování a komunikace. Vzápětí dochází k rozklíčování pojmů, jako je projekt a event, projektový management a event management. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding. V závěru teoretické části je metodika výzkumu, o které lze říci, že tvoří pomyslný úvod pro část praktickou. Ta už se zabývá konceptem PechaKucha Night, jak na obecné rovině, tak konkrétně ve Zlíně a výzkumem zaměřeným na budování značky. Výzkum má povahu kvantitativní, v podobě elektronického písemného dotazníku, která je pro lepší názornost doplněna o grafy a kvalitativní, pomocí hloubkových rozhovorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42570
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50511


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mazalová_2018_dp.pdf 4.837Mb PDF View/Open None
mazalová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
mazalová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account