Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
Autor: Prokšíková, Eliška
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který je součástí praktické části, je proveden pomocí focus group u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou pubescenti ve věku 14 až 15 let navštěvující 9. ročník základní školy. V praktické části se autorka zaměřuje na roli televize v životech zkoumaných dětí, jaké televizní reklamy se jim líbí, popřípadě nelíbí, jak detailně si pamatují konkrétní televizní reklamy a jaký k nim zaujímají postoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42576
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50518


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prokšíková_2018_dp.pdf 3.140Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prokšíková_2018_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prokšíková_2018_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet