Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
Author: Prokšíková, Eliška
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který je součástí praktické části, je proveden pomocí focus group u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou pubescenti ve věku 14 až 15 let navštěvující 9. ročník základní školy. V praktické části se autorka zaměřuje na roli televize v životech zkoumaných dětí, jaké televizní reklamy se jim líbí, popřípadě nelíbí, jak detailně si pamatují konkrétní televizní reklamy a jaký k nim zaujímají postoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42576
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50518


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prokšíková_2018_dp.pdf 3.140Mb PDF View/Open None
prokšíková_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
prokšíková_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account