Komunikace titulu Luxury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace titulu Luxury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Řepková, Dagmar
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42578
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce jsou komunikační nástroje titulu LUXURY s důrazem na efektivitu a zároveň postavení titulu na trhu. Teoretická část obsahuje charakteristiku komunikačních nástrojů, rozdělení cílových skupin dle výzkumu Sinus Sociovize, Semiometrického modelu TNS Infratestu a výzkumu trhu dle GIM, práce dále představuje zasazení magazínu do skupiny médií a teoretické zásady při návrhu komunikační kampaně. Analytická část je první částí praktické části a obsahuje představení vydavatelství a titulu LUXURY jak obsahově, tak redakčně. Společně s analýzou titulu byla zmapována i konkurenční síť dle interního výzkumu společnosti IPSOS. Druhá část praktické části obsahuje výsledky samotného dotazníkového šetření se zaměřením na výši povědomí titulu na českém trhu a zároveň hodnocení titulu z pohledu předplatitelů. Výsledky dotazníkového šetření a charakteristika cílové skupiny titulu byly použity k návrhu nízkonákladové komunikační kampaně, která je závěrečnou částí bakalářské práce.
dc.format 77 s. (103 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject magazín cs
dc.subject luxury cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject média cs
dc.subject tisk cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject vydavatelství cs
dc.subject postavení značky na trhu cs
dc.subject Communication en
dc.subject target group en
dc.subject magazine en
dc.subject luxury en
dc.subject communication campaign en
dc.subject medium en
dc.subject press en
dc.subject communication tools en
dc.subject publishing house en
dc.subject position of brand en
dc.title Komunikace titulu Luxury
dc.title.alternative Communication of a Luxury Magazine
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of following thesis is a communication tools of LUXURY magazine with emphasis to efficacy and also position of magazine at publishing marketplace. Theoretical part includes characteristic of communication tools, division of target groups by studies of Sinus Sociovize, model TNS Insfratestu, marketplace research GIM and positioning magazine into group of media and theoretical principles of propose communication campaign. Analytical part as a first part of practical part includes introduction of publishing house and magazine LUXURY with its content, editor´s team, analysis of magazine and the rival companies on the basis of in-house research by company IPSOS. Second practical part contains results of author´s research with specialization on knowledge about magazine in czech marketplace and magazine´s evaluation from the side of subscribes. Results of author´s research and characteristic of target group were used for proposal of low-cost communication campaign, which is a final part of the bachelor´s thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50520
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
řepková_2018_dp.pdf 4.036Mb PDF View/Open None
řepková_2018_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
řepková_2018_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account